کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب جنگ و صلح


جنگ و صلح – لئو تولستوی – ترجمه کاظم انصاری


 



جنگ و صلح،رمانی از لئو نیکولایویچ تولستوی (۱۸۲۸-۱۹۱۰)، نویسنده روس،‌ بزرگترین اثر ادبیات روس و یکی از مهم ترین رمان های ادبیات جهانی.

در حقیقت، زندگی ملت روس چندان کامل و بر زمینهای با چنان علو و رغبت انسانی در آن وصف شده است که می‌توان یکی از زیباترین یادگارهای تاریخی تمدن اروپایی‌ برشمرد.
تولستوی این رمان را در پنج سال نوشت و آن را در ۱۸۷۸ انتشارداد.

درمتن رویدادهای بزرگ تاریخی آغاز سده نوزدهم ( نبرد ۱۸۰۵-۱۸۰۶ اوسترلیتز و نبرد ۱۸۱۲-۱۸۱۳ بارادینو و حریق مسکو)،‌ ماجراهای زندگی دو خانواده اشرافی، ‌یعنی خانواده باکونسکی و راستوف،‌ ثبت می‌شود.
این رمان به نوعی همان شرح وقایع زندگی این دو خانواده است.
کنت بزوخوف،‌ که پیداست خود نویسنده است، ‌چهره اصلی آن است،‌ هر چند همواره در صحنه نیست.
پرنس بالکونسکی سالخورده، که در زمان کاترین بزرگ ژنرال بوده، شکاک و طنزگویی است تیزهوش ولی مستبد ولی در املاک خود با دخترش، ‌ماریا، ‌زندگی می‌کند که دیگر نه بسیار جوان است و نه بسیار زیبا،‌ ولی چشمان « بس زیبا و پرتوافکن» و لبخند محجوبانه‌اش از علو روحی بسیاری حکایت می‌کنند.
ماریا با شایستگی بار زندگیی را می‌کشد که پدری رئوف ولی سخت‌گیر و جدی زمام آن را به دست دارد؛‌ با این همه، در کنه ضمیر،‌ به این امید است که روزی کانون خانوادگی خاص خود را داشته باشد. این امید، هر چند مدتها بعد، بر اثر ازدواج او با نیکولای راستوف برآورده هم می‌شود….

تعدادی از مترجمانی که دست به ترجمه‌ی این اثر زده‌اند به این قرار هستند: «کاظم انصاری – سروش حبیبی – صغری قاسمی رحیم بیگلو – داریوش شاهین – شهلا انسانی – محمدرضا سرشار – مصطفی جمشیدی – مهناز رهنمایان – مصباح خسروی – غلام‌رضا سعیدی – سوسن اردکانی»



دانلود از لینک مستقیم

جمعا ۱۵۸۷ صفحه – ۲۶.۵ مگابایت

***

جلد اول – ۳۵۴ صفحه – ۶.۳ مگابایت

جلد دوم – ۴۲۰ صفحه – ۶.۶ مگابایت

جلد سوم – ۴۲۹ صفحه – ۷.۳ مگابایت

جلد چهارم – ۳۸۴ صفحه – ۶.۳ مگابایت

کتاب کلیدر محمود دولت آبادی


کتاب کلیدر محمود دولت آبادی  ده جلدی






دانلود از لینک مستقیم

جمعا ۴۰ مگابایت – ۲۶۰۱ صفحه

***

جلد دوم – ۲۶۶ صفحه – ۴.۱ مگابایت

جلد سوم – ۲۷۲ صفحه – ۳.۸ مگابایت

جلد چهارم – ۲۰۸ صفحه – ۳ مگابایت

جلد پنجم – ۲۴۰ صفحه – ۳.۵ مگابایت

جلد ششم – ۲۹۴ صفحه – ۴.۴ مگابایت

جلد هفتم – ۱۹۲ صفحه – ۲.۹ مگابایت

جلد هشتم – ۱۷۷ صفحه – ۲.۷ مگابایت

جلد نهم – ۲۸۸ صفحه – ۴.۶ مگابایت

جلد دهم – ۲۸۴ صفحه – ۴.۸ مگابایت

***

دانلود دوره ده جلدی به صورت یک‌جا

سرور مدیافایر – ۴۰ مگابایت

 

درباره کتاب:

کُلِیدَر رمانی به قلم محمو ددولت آبادی است. نام این رمان از روستایی در بخش سرولایت شهرستان نیشابور در پایکوه حیدری گرفته شده که حوادث برخی از قسمت های این رمان در آن رخ میدهد. زندگی عشایری شرح داده شده در رمان کلیدر و نیز نگاه سنتی به شخصیت های رمان آن را به صورت رمانی کلاسیک درآورده است.
کلیدر، یک رمان عظیم روستایی است در ۱۰ جلد و بالغ بر ۳ هزار صفحه که او بیش از ۱۵ سال عمرش را صرف نگارش آن کردهاست و حجیمترین رمان فارسی به شمار میرود ؛البته گمان نمیرود که دوباره چنین حادثهای تکرار شود، زبانی فخیم و حماسی و بیش از شصت شخصیت که جملگی تمام و کمال پرداخته شده‌اند.
رمانی در ستایش کار و زندگی و طبیعت، که خود دولت آبادی بارها گفتهاست “دیگر گمان نکنم که نیرو و قدرت و دل و دماغم اجازه بدهد که کاری کاملتر از کلیدر بکنم. کلیدر از جهت کمی و کیفی، کاملترین کاری است که من تصور میکردهام که بتوانم و شاید بشود گفت. در برخی جهات از تصور خودم هم زیادتر است

کتاب محاکمه



محاکمه – فرانتس کافکا



       




دانلود از لینک مستقیم


درباره کتاب:

در این نمایش‌نامه “یوزف” کارمند بانکی است که زندگی‌اش را به طور عادی و بی هیچ حادثه جالب توجهی می‌گذراند . بامداد روزی که به انتظار ناشتایی نشسته است، ناگهان با دو مرد ناشناس روبه‌رو می‌شود که برای بازداشتش آمده‌اند و از او می‌خواهند از حوزه قضایی خارج نشود و همواره در دسترس دادگاه باشد . یوزف ، ابتدا گمان می‌کند که اشتباهی روی داده اما همین که موضوع را جدی می‌بیند ، خود را تسلیم قانون و عدالت می‌کند و اطمینان دارد که قوانین و اصول اخلاقی به نفع او ـ که هیچ خطایی مرتکب نشده ـ رأی می‌دهد . در جلسه دادگاه ، قاضی که اصلا او را نمی‌شناسد حکم برائتش را صادر می‌کند و او می‌تواند زندگی عادی را از سر بگیرد ؛ اما به تدریج می‌بیند که همه جا گفت و گو از محاکمه اوست بی آن که بداند گناه واقعی‌اش چیست و ….


کتاب جمعه

کتاب جمعه سردبیر احمد شاملو



دانلود از لینک مستقیم




درباره مجله:


کتاب جمعه نام هفته‌نامه‌ای است به سردبیری احمد شاملو که از ۴ مرداد ۱۳۵۸ تا ۱ خرداد ۱۳۵۹ در ۳۶ شماره منتشر شد. روشِ این مجله، آن‌طور که در داخلِ جلدِ هر شماره نوشته شده، سیاست و هنر بوده است.