کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب ششلول بندها را بکشید

کتاب  ششلول بندها را بکشید نوشته پرویز قاضی سعید

پرویز قاضی سعید(متولد ۱۳۱۸) از نویسندگان عامه‌پسند ایرانی پیش از انقلاب ۵۷ بود.

وی نویسندگی را از سن ۱۷ سالگی آغاز کرد و بیشتر در سبک پلیسی و جنایی می‌نوشت. و کتاب‌های او به چاپ‌های دورقمی و بالاتر می‌رسیدند. از کتاب‌های معروف‌تر او «یک شاخه گل سرخ برای غمم» است. پرویز قاضی سعید پاورقی‌نویس در روزنامهٔ اطلاعات در زمان پیش از انقلاب ۵۷ بود و در مجله اطلاعات دختران و پسران داستان‌های پلیسی و عاشقانه می‌نوشت. وی به همراه ر. اعتمادی از پیگیرترین پاورقی‌نویسان آن دوره بودند.

وی در داستان‌های خود شخصیتی کارآگاهی به نام لاوسون خلق کرد که محبوبیت فراوانی یافت و کتاب‌های عشقی او مانند «بار دیگر با تو در میان عطر و سکوت» از نظر محتوای عشقی‌اش مسئله‌ساز شد.

برای خرید کتاب های پرویز قاضی سعید روی عکس زیر کلیک نمایید



برای دانلود کتاب ششلول بندها را بکشید به ادامه مراجعه نمایید


ادامه مطلب ...

کتاب دن آرام

کتاب دن آرام نوشته میخائیل شولوخوف

دن آرام داستانی است در باره قزاقان ساکن دن و شرح زندگی یک خانواده قزاق به نام «ملِخوُف» در زمان صلح، سال‌های سرنوشت‌ساز جنگ اول جهانی، انقلاب ۱۹۱۷ اکتبر روسیه و یک جنگ داخلی تلخ. البته قهرمانان و نقش آفرینان داستان درست مانند رمان «جنگ و صلح» تولستوی زیادند. اما آنچه خواننده را بیشتر به دنبال خود می‌کشاند بازیگر اصلی آن مردی جوان به نام «گریگوری (گریشا) پانتلویچ ملخوف» است. گریگوری شخصیتی شجاع، جنگاور و خستگی‌ناپذیر است که در تمام رویدادهای بزرگ تاریخی زمانش حاضر شده‌است. او هرگز نمی‌داند به چه روی می‌جنگد. آیا بر علیه آلمانها می‌جنگد یا بر علیه بلشویکها؟ در جستجوی عدالت، گاهی با سرخ‌ها ارتباط برقرار می‌کند و گاهی به سراغ سفیدها می‌رود. (سرخ لقب کمونیست‌ها و سفید عنوان طرفداران امپراتوری است). او عاشق روسیه‌است اما از تزار نفرت دارد. او دولتی سوسیالیستی می‌خواهد به شرطی که مالکیت قزاقها بر زمین را دست نخورده باقی گذارد. تجربیات سیاسی و نظامی گریگوری که به خاطر حوادث و مشکلات جنگ اول جهانی و انقلاب روسیه به دست آورده در پس داستان عشق شورانگیز و غم‌انگیز وی رنگ می‌بازند

برای خرید کتاب دن آرام روی عکس زیر کلیک نمایید


کتاب کشته گان بر سر قدرت

 کتاب کشته گان بر سر قدرت نوشته مسعود بهنود

این کتاب شرح حال ۲۱ تن از سیاستمدارانی است ( از قائم مقام فراهانی تا هویدا ) که خود را به قدرت رساندند و بر سر آن جان باختند .



کتاب خانوم

کتاب خانوم نوشته مسعود بهنود

این کتاب داستانی است درباره ی زندگی “خانوم” زنی از خاندان قاجار ، نوه مظفرالدین شاه و خواهر زاده ی محمد علی شاه.
“خانوم” زنی که در کودکی توسط خاله اش با دنیایی خارج از دنیای خاله زنکی زنان آن دوره اشنا میشود .کتاب میخواند . زبان می اموزد . و هنرمند میشود سپس خاله اش را از دست میدهد و برای فرار از دست اولین دیو زندگیش یعنی پدرش همراه با کاروان محمد علی شاه به شوروی میگریزد . آواره می شود ، انقلاب مشروطه ی ایران، انقلاب بلشویکی ۱۹۱۷ ، فرار شاهان و خانواده شاهنشاهی ایران ، روسیه و مصر ، حرکت آتاتورک و به ریاست جمهوری رسیدن آن ، جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، ملی شدن صنعت نفت کشورمان به دست دکتر مصدق را به چشم می بیند


برای خرید این کتاب روی عکس زیر کلیک نمایید


برگرفته از سایت بو کی ها

کتاب یادداشت های علم

کتاب یادداشت های علم

یادداشت‌های علم کتابی است شامل خاطرات ، مشاهدات و یادداشت‌های امیراسدالله علم وزیر دربار محمدرضا پهلوی که دکتر علی نقی عالیخانی آنها را ویرایش کرده است. کتاب « یادداشت‌های علم » اهمیت تاریخی دارد زیرا اسدالله علم از یکسو تنها کسی در درون دربار پهلوی دوم بوده که یادداشت‌های خود را به یادگار نهاده و ثانیا از معدود افرادی است که از تمام زد و بندها ، ارتباطات و تحولات ریز و درشت درون درباردوم اطلاع داشته است . این کتاب در بر گیرنده خاطرات و یادداشتهای امیر اسدالله علم در فاصله زمانی ۱۳۴۷ تا ۱۳۵۴ خورشیدی است . کتاب یادداشت‌های علم که تا کنون پنج جلد از آن به فارسی منتشر شده در دو جلد نیز به طور خلاصه به انگلیسی منتشر شده است. «یادداشت‌های علم» چاپ‌های متعددی در ایران بوسیله انتشارات ثالث، معین ، مازیار و کتاب سرا داشته است. چاپ این کتاب در سال ۱۳۷۲ در ایران آغاز شد و آخرین جلد ان در سال ۱۳۸۴ منتشر شد. این کتاب یکی از بهترین اثار سیاسی در ایران معاصر بوده و بخشی از حقایق پشت پرده سیاسی در دوران حکومت محمد رضا شاه را آشکار می کند.


 برای خرید کتاب یادداشت های علم روی عکس زیر کلیک نمایید



جلد دوم: ۴۰۱ صفحه – ۷.۶ مگابایت

جلد سوم: ۳۷۸ صفحه – ۶.۸ مگابایت

جلد چهارم: ۳۵۹ صفحه – ۱۰.۶ مگابایت

جلد پنجم: ۵۱۵ صفحه – ۱۵ مگابایت

کتاب کارمن

کتاب کارمن نوشته پروسپه مریمه

دون خوزه مرد پاک نهاد و دلاور به کارمن زن کولی و هرزه گرد دل میبازد . از نظام روی بر میتابدو به ساز دلبر هوسبازدست براهزنی میزند . از سر حسد رقیب را از سر راه بر میداردو از سر جنون کارمن را نیز قربانی شکست عشق میکند . دون خوزه مردیست که یک زن را دوست میدارد و کارمن زنیست که آزادی و بی بند و باری خود را به هیچ عشقی نمیفروشد .
اما هر دو گوش بر فرمان دل دارند .
این ماجرای عجیب در اسپانیا میگذرد و اگر چه داستان کوتاهیست به اندازه ای شیرین و شنیدنیست که تابلوها و آهنگها برای آن ساخته شده است


برای خرید کتاب کارمن روی عکس زیر کلیک نمایید


دانلود از لینک مستقیم

پسورد : www.cketab.com

برگرفته از سایت خوب کافه کتاب

کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری

شازده کوچولو یا شهریار کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) نام یک کتاب داستان اثر آنتوان دوسنت اگزوپری است که اولین بار در سال ۱۹۴۳ منتشر شد. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک مجلد جهان در تمام طول تاریخ می‌باشد. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است. از این کتاب به طور متوسط سالی ۱ میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد



برای خرید کتاب شازده کوچولو روی عکس زیر کلیک نمایید



کتاب داستان دو شهر

کتاب داستان دو شهر نوشته چارلز دیکنز

داستان دو شهر(۱۸۵۹ میلادی) نوشته چارلز دیکنز است که داستانش در لندن و پاریس، قبل و در طول انقلاب فرانسه رخ می‌دهد. این رمان با فروش ۲۰۰ میلیون نسخه در جهان، به همراه کتاب شازده کوچولو (به زبان فرانسوی)، پرفروشترین کتاب‌های تک‌جلدی جهان در تمام دوران‌ها است. همچنین این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک‌جلدی انگلیسی‌زبان دنیا و یکی از مشهورترین عناوین در ادبیات داستانی است.

این داستان جوانی کشاورززاده را تحت تعالیم اشرافیگرائیهای فرانسوی در سالهای منتهی به انقلاب، و خشونتهای انقلابیون را نسبت به اشراف سابق، در سالهای اول انقلاب فرانسه به تصویر می‌کشد. در این جریانات ماجرای چند نفر دنبال می‌شود، از همه مهمتر چارلز دارنه، اشرافی فرانسوی سابق که علی رغم ذات خوبش، قربانی هیجانات ضد تبعیض انقلاب می‌شود و سیدنی کارتن، وکیلی بریتانیایی که فراری است و تلاش می‌کند زندگی ناخوشایندش را با عشق به همسر دارنه، لوسی مانه نجات دهد. این رمان در چاپ‌های هفتگی و به تدریج منتشر شد.


برای خرید کتاب داستان دو شهر روی عکس زیر کلیک نمایید



داستان دو شهر نوشته چارلز دیکنز با حجم ۹.۴ مگابایت  برگرفته لز بوکیها

کتاب کمدی انسانی

کتاب کمدی انسانی نوشته اونوره دوبالزاک



بالزاک به خاطر نوشتن این کتاب آماج تهمت ها و افترا شد و برای مدتی او را تهدید به زندان کردند.برای نویسنده ای که زشتی های جامعه اشان را به رخ شان می کشید چنین تهدیدها و حرف هایی عجیب نبود و بالزاک در مقابل این تهمت ها و تهدیدها می گفت:صنعتگری که پیکر مرا با سنگ تراشیده مرا بزرگ نمی کند و زندان رفتن هم مرا کوچک نمی کند.

بالزاک با آثار خود به مکتب رمانتیسم پایان داد و پیروزی واقعیت را بر احساس و رؤیا اعلام کرد. وی گرچه در اندیشه آن نبود که مکتبی تازه بنیان گذارد بلکه تنها با واقع­بینی عمیقی جامعه اش را با همه مشخصاتش وصف می­کند و حوادث و امور کوچک را با قدرت خلاقه خود برجستگی می­بخشد و قهرمانان دلخواه را از میان مردم برمی­گزیند و نمونه کمال مطلوب واقعی خویش را می­آفریند. بالزاک در واقع پیشوای بزرگ نویسندگان رئالیست به شمار می­آید.


 برای خرید این کتاب روی عکس زیر کلیک نمایید





]