کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب آنتونیوس و کلئوپاترا

کتاب آنتونیوس و کلئوپاترا نوشته ویلیام شکسپیر

آنتونیوس و کلئوپاترا نمایشنامه‌ای عاشقانه و تراژیک اثر ویلیام شکسپیر است. این نمایشنامه آنتونی سردار بزرگ رومی را چون عاشق دل باخته‌ای تصویر می‌کند که آنچنان در دام عشق کلئوپاترا، ملکه مصر، اسیر گشته که سلطنت و لشکرکشی و مسئولیت‌های دیگر خود را در مقام سرداری رومی به هیچ می‌شمارد. و اگرچه ضرورت اقتضا می‌کند که به خاطر سازش با همکار خود قیصر اکتاویوس به روم بازگردد و با خواهر او ازدواج کند، عشق کلئوپاترا بار دیگر باعث می‌شود که همه چیز را ترک کند و به مصر بازگردد. عاقبت رقابت سیاسی بین دو سردار رومی منجر به جنگ می‌شود و آنتونی شکست می‌خورد و خودکشی می‌کند. کلئوپاترا هم پس از مرگ دلدادهٔ خود برای این که او را در رکاب قیصر اکتاویوس به اسارت به روم نبرند، دست به خودکشی می‌زند.

برای خرید کتاب آنتونیوس و کلئو پاتر روی عکس زیر کلیک نمایید



دانلود کتاب اینجا
برگرفته  بوک ی ها

کتاب ژولیوس سزار

 کتاب ژولیوس سزار نوشته ویلیام شکسپیر

تراژدی ژولیوس سزار که به اختصار ژولیوس سزار نیز نامیده می‌شود نمایش‌نامه‌ای اثر ویلیام شکسپیر است که گمان می‌رود در سال ۱۵۹۹ میلادی نوشته شده‌باشد.[۱] این نمایش‌نامه درباره توطئه‌ای است که در سال ۴۴ پیش از میلاد علیه ژولیوس سزار، دیکتاتور رومی صورت گرفت که به قتل او و نیز شکست توطئه‌گران در نبرد فیلیپی منجر شد. شکسپیر دو نمایش‌نامه کوریولانوس و آنتونیوس و کلئوپاترا را نیز از وقایع تاریخی دوران امپراتوری روم اقتباس کرده‌است. اگرچه عنوان نمایش‌نامه ژولیوس سزار است، ولی سزار شخصیت اصلی نمایش‌نامه نیست؛ او تنها در سه صحنه حضور دارد و در ابتدای پرده سوم کشته می‌شود. مارکوس بروتوس بیشتر از چهار بار و هر بار چندین خط سخن می‌گوید و بار روانشناسی نمایش، کشمکش او برای انتخاب بین شرافت، وطن‌پرستی و دوستی با سزار است.





برای دانلود کتاب کلیک نمایید
 برگرفته از سایت ارزنده بو کی ها

مجله قدیمی majaleghadimi.ir

خرید و فروش مجله قدیمی  در فروشگاه

majaleghadimi.ir

معرفی سایت مجلات قدیمی majalatghadimi.ir

فروشگاه مجلات قدیمی مرکز خرید و ارسال مجلات قدیمی

majalatghadimi.ir

سایت کتاب نایاب ketabenayab.ir

معرفی سایت کتاب نایاب

خرید و فروش کتاب نایاب


ketabenayab.ir

معرفی سایت کتاب خطی ketabkhati.ir

خرید و فروش کتاب خطی در سایت بزرگ کتاب خطی ketabkhati.ir

معرفی سایت کتاب خطی ketabekhaty.ir

سایت کتاب خطی به آدرس زیر شروع به فعالیت نموده این سایت تخصصی به خرید و فروش کتاب خطی می پردازد لطفا دوستان در صفحات خود به اتشراک و معرفی نمایند

ketabekhaty.ir

kharidarketab.ir

سایت خریدار کتاب

دوستانی که قصد فروش کتاب های خد را دارند میتوانند از طریق سایت زیر اقدام نمایند

 

kharidarketab.ir

 

و سایت دیگر که در زمینه خریدار کتاب دست دوم و قدیمی است

www.buyerbook.ir


کتاب ماجراجوی جوان

ماجراجوی جوان نوشته ژاکلین سرون

بچه هایی هستند که مثل علفهای هرز سبز می شوند و رشد می کنند و به ریش باغبانها و بیل و بیلچه شان هم می خندند. “ژوائو“ ، کودک پرتغالی، نیز یکی از این بچه ها بود و وقتی اولین بار روی نیمکت کلاس درس نشست، نه سال تمام از سنش می گذشت. معلم کلاسش اسم او را “ماجراجو“ گذاشت و از آن روز به بعد، همواره به ماجراهای بزرگ و کشف دنیاهای جدید- مثل “واسکودوگاما“، کاشف بزرگ هموطن خود- فکر می کرد.پسربچه های دیگر او را مسخره می کردند، ولی کلمه “ماجراجو“، همچون پاره ای از خورشید، در وجود او می درخشید و او را بر بال خیال به سوی آینده های ناشناخته و هیجان انگیز می برد. سالها بعد، ژوائو وقتی به دانشگاه بزرگ پرتغال می رفت، خود را ناخدای کشتی بزرگی می دید که درگذر از دریای تاریکیها – تاریکیهای جهل و بی سوادی- می توانست دنیای روشنتری را به خود و دیگران نوید دهد.


برای خرید کتاب ماجرا جوی جوان روی عکس زیر کلیک نمایید

بخش اول :

بخش دوم :

بخش سوم :

برگرفته از وبگاه ارزنده بوکی ها

کتاب واترینگ هایتز

امیلی جین برونته (به انگلیسی: Emily Jane Brontë) (زاده ۱۸۱۸ در ثورتن یورکشر – درگذشته ۱۸۴۸ در هاورث یورکشر) داستان‌نویس و شاعر انگلیسی است. رمان بلندی‌های بادگیر او اثر بسیار معروفی است. به نظر بعضی از منتقدان ادبی شخصیت کتی بسیار شبیه خود امیلی و شاید هیت کلیف نماینده ی آن دسته از مردانی باشد که امیلی قادر به دوست داشتن آن ها بود. کتاب بلندی‌های بادگیر (یا عشق هرگز نمی‌میرد) شهرتی جهانی یافته‌است. امیلی برونته اشعار بسیاری نیز سروده‌است. برخی از اشعار او به همراه اشعار دو خواهر دیگرش، شارلوت برونته و آن برونته در یک مجموعه به چاپ رسید.

رمان ،داستان زندگی پسری بی سرپرست است به نام هیث کلیف که ورودش به یک خانواده ثروتمند و نوع برخورد اعضای خانوادهبا او و عشقش به کاترین دختر خانواده از او مردی شیطان صفت می سازد که در خیل داستان این خصوصیت ماجراهایی را برای اعضای خانواده در رابطه با هیث کلیف پیش می آورد.


برای خرید کتاب  واترینگ هایتز روی عکس زیر کلیک نمایید


برگرفته از سایت بزرگ بوکی ها


سفرنامه عزالدوله

کتاب سفرنامه عزالدوله

 برای دانلود کلیک نماید

 

کتاب حاضر شامل زندگی نامه میرزا عبدالصمد فرزند محمدشاه قاجار و چند سفرنامه از او در سفرهای خارجی است.
میرزا عبدالصمد که بعدها از سوی برادرش ناصرالدین شاه به عزالدوله ملقب شد، چهارمین پسر محمدشاه قاجار از همسری به نام اغل بیکه خانم بود. اغلب بیکه خانم از طایفه ترکمن سالور در سرخس بود که در اصفهان به همسری محمدشاه قاجار در آمد.

ادامه مطلب ...